Alla inlägg under januari 2007

Av Johan Tullare - 11 januari 2007 00:47

Jag kommer inte upp ur sängen på morgonen... hur jag än försöker motivera mig och trots två väckarklockor så hjälper det inte. Vet inte hur länge jag snoozade idag men om jag sover över en ringning (använder mobilen) så slutar den ringa och återkommer efter en timme. Nu säger ni att det sitter i huvet, ja jag vet att det gör det men det hjälper mig inte. Jag måste köpa ny väckarklocka... har sett en som lyfter som en helikopter och så måste man jaga den för att få tyst på den, en sån skulle jag behöva! Var på jobbet 20 i elva idag trots att jag lovat mig att vara där innan 10 (till att börja med)... *suck*Nu ska jag sova! Och försöka komma upp imorgon... :)

Av Johan Tullare - 9 januari 2007 12:21

Så jag har blivit med blogg?! Hur gick det till? Kände mig lite inspirerad av min mentor Jonas Colting... varför inte ordbajsa lite på internet, kanske glädjer nån o jag får utlopp för mina tankar. Stayed tuned, man vet aldrig vad som händer!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards