Alla inlägg den 22 maj 2007

Av Johan Tullare - 22 maj 2007 23:58

...har jag hjälpt syrran att köpa lite blommor och att tömma lägenheten inför fotograferingen imorgon. Lägenheten ska säljas. Fick lite gratis styrketräning! :)


När jag kom hem bytte jag om och sprang fem kilometer, nu jäklar ska jag försöka hålla i träningen som sagt. Men nu ska det sovas...

Av Johan Tullare - 22 maj 2007 14:22

Idag var en sån dag när sängen höll mig fast i ett järngrepp. Får skylla mig själv eg eftersom jag glömde mobilen med väckningen på övervåningen... kom till jobbet halv elva (men det är ju som tur är bara att jobba lite längre)... *suck*


Får väl skylla på de senaste dagarnas cykling (ett litet tag till iaf)... men idag ska jag nog springa en runda, nu gäller det att hålla i träningen när jag fått en så här bra grund att utgå från.

Ovido - Quiz & Flashcards