Alla inlägg den 23 maj 2007

Av Johan Tullare - 23 maj 2007 22:17

Första gången sedan förra året... först 250 meter bröstsim som uppvärmning, sen försökte jag crawla 250 meter... hjälp! Det kändes som att jag aldrig crawlat förut, var till och med på väg att ge upp. Men nästa 250 gick bättre och sen flöt det på... avslutade med 250 meter väldigt lugn bröstsim. Totalt 2000 meter, nu känner jag mig nöjd! :)

Av Johan Tullare - 23 maj 2007 17:20

Jag brukar ha respekt för det han åstadkommer. Klockrena melodier, lättsamma slagdängor, sommarplågor... men vad är det för nåt han gjort nu? Ingen melodi, ingen bra text, ingenting man kommer ihåg, inget som sätter sig! Näe, skärpning Per! Vad är det du vill säga? Du kan inte behöva släppa sånt skräp bara för att ha råd med mat på bordet...

Ovido - Quiz & Flashcards